14.3. Etap A İş Planı (Makine-Ekipman) kapsamında hibe sözleşmesi imzalamaya hak kazanan yatırımcıların satın alma işlemleri hibe sözleşmesi öncesinde bir önceki etaptan farklı olarak bu yıl teklif formlarının hazırlanması, değerlendirilmesi, İl müdürlüğünce uygunluk verilmesi şeklinde uygulanacaktır. Hibe sözleşmesi imzalanmasını müteakip sipariş ve alım işlemleri gerçekleştirilecektir. Hibe sözleşmesi imzalamaya hak kazanan yatırımcılarımızın satın alma işlemlerini satın alma rehberi ve eklerinde belirtilen şekilde yapmaları gerekmektedir.
Buna göre işlem süreci aşağıdaki şekilde olacaktır:
HİBE SÖZLEŞMESİ ÖNCESİ
a) Teknik özellik belgesinin hazırlanması
b) Tedarikçilerden teklif alınması (Temin Kayıt ve Şartları formatı kullanılarak)
c) Tekliflerin değerlendirilmesi
ç) Uygulama Sözleşmesi imzalanması
d) Belgelerin il müdürlüğü onayına sunulması
e) İl müdürlüğü tarafından belgelerin onaylanması ve hibe sözleşmesi imzalanması
HİBE SÖZLEŞMESİ SONRASI
a) Sipariş emrinin düzenlenmesi
b) Alımın gerçekleştirilmesi, faturalandırılması, makine ekipmanın teslimi ve kontrolü
c) Evrakların dosyalanması
2020/25 no'lu tebliğe bağlı olarak hazırlanan 2022-2023 Başvuru Dönemi Kırsal Ekonomik Altyapı Yatırımları A ve B İş Planı Satın Alma Rehberleri ile Ekleri için (TIKLAYINIZ)
Ayrıntılı bilgi, teknik destek, dilek, şikayet, talep ve görüşleriniz için İl /İlçe Müdürlüğü ile irtibata geçebilirsiniz.